فروش آنلاین باطری ماشین

ساخت وبلاگ

چگونه باطری ماشین را شارژ کنیم.

قبل از اتصال شارژ باطری ماشین به باتری تمام خانه های باتری راجداگانه چک کنید. سطح الکترولیت هر خانه باتری کنترل شود و اگر کم است آب مقطر به آن خانه باتری اضافه شود. ترمینال مشکی رنگ منفی شارژ باتری را به قطب منفی باتری ماشین و ترمینال قرمز رنگ مثبت شارژر باتری را به قطب مثبت باتری ماشین اتصال دهد.

چگونه از شارژر باطری ماشین استفاده کنیم؟

در تمام خانه های باتری ماشین را جدا کنید. سطح الکترولیت هر خانه باتری ماشین را کنترل کنید اگر کم است فقط آب مقطر به آن اضافه کنید. دستگاه شارژ باطری ماشین را به برق 220 ولت تک فاز وصل نمایید و نسبت به ولتاژ باتری ماشین، ولتاژ خروجی دستگاه شارژر باتری ماشین را تنظیم کنید و ترمینال مشکی رنگ منفی دستگاه شارژ ر باتری را به قطب منفی باتری ماشین  و ترمینال قرزمز رنگ مثبت دستگاه شارژر باتری را به قطب مثبت باتری ماشین اتصال دهید.

تفاوت شارژ کردن باطری ماشین به روش کند یا تند؟

  1. روش شارژ کند
  2. روش شارژ تند یا سریع

در روش شارژ کند آمپر کمتر در زمان بیشتر به باطری می دهند تا باطری کاملا شارژ شود. زمان لازم برای شارژ کند حدود 24 ساعت می باشد در این روش باطری به خوبی و کامل در مدت زمان مناسب شارژ می شود.

اما در روش  سریع بر عکس شارژ کند عمل می شود.

یعنی آمپر بیشتر در زمان کمتر به باطری می دهند تا باطری شارژ شود. زمان لازم برای شارژ باطری تند نیم ساعت تا یک ساعت می باشد. روش تند فقط در مواقعی انجام می شود که زمان کافی برای انجام شارژ کند نباشد و عجله داشته باشیم چون در این روش ممکن است صفحات باطری به علت حرارت زیاد آسیب ببینید.

مراحل شارژر باطری ماشین

گام اول

اولین قدم جهت شارژ باطری اتمی در خانه، خارج کردن آن از اتومبیل است. شما باید بدانید که چگونه باطری را از ماشین خارج کنید تا آسیبی به باتری و ماشین وارد نشود. برای این کار، ابتدا کابل های باطری را با آچار شل کنید و سپس برای جدا شدن باتری از جایگاه آن در ماشین تلاش کنید. هنگام کار با باتری اتمی خودرو و خارج کردن آن از ماشین، حتما از عینک ایمنی و دستکش محافظ استفاده کنید. در باطری اتمی ممکن است موادی وجود داشته باشند که خاصیت خورندگی داشته باشند و یا به گونه ای دیگر به شما آسیب بزنند. پس پیش از هر چیزی، حتما دفترچه راهنمای باطری اتمی ماشین خود را با دقت مطالعه کنید تا از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنید.

گام دوم

قدم بعدی، رفتن به سراغ شارژر باطری اتمی است. برای شارژ باطری اتمی در خانه به شما توصیه می شود که از شارژر سه مرحله ای استفاده کنید. این نوع شارژربرای باطری شما مناسب است و قیمت معقولی دارد. شارژر را به منبع برقی مانند جریان برقی خانگی متصل کنید؛ ولی آن را روشن نکنید و اجازه دهید که کمی خاموش بماند. یک باتری اتمی مجهز به لوله کوچکی به نام لوله تخلیه است که حضورش منجر می شود تا گازهای داخلی باطری اتمی از آن خارج شوند. اطمینان حاصل کنید که این لوله مسدود نشده و کاملا باز است. قطب مثبت باطری را به قطب مثبت شارژر و قطب منفی باطری را به قطب منفی شارژر متصل کنید.

گام سوم

حالا زمان آن رسیده که ولتاژ شارژر را تنظیم کنید. به هر میزان که ولتاژ شارژر را کمتر تنظیم کنید، باطری شما دیرتر شارژ می شود. ولی هیچوقت با بالاتریت میزان ولتاژ به شارژ کردن باطری خود اقدام نکنید. بلکه بهترین محدوده ولتاژ را با توجه به نوع باطری خود انتخاب کنید تا به ماندگاری باطری اتمی خود کمک کنید. پس از تنظیم ولتاژ شارژر، آن را روشن کنید. حدود 5 ساعت زمان می برد تا مرحله اولیه شارژ را پشت سر گذاشته و 70 درصد باطری خود را شارژ کنید. شارژر به طور خودکار در مرحله دوم شارژ، به ولتاژ پایین تری می رسد. مرحله دوم شارژ ممکن است حتی 10 ساعت هم زمان نیاز داشته باشد. پس از شارژ کامل باطری، شارژر وارد فاز ولتاژ پایین شناور می شود که به آن، شارژ قطره ای نیز می گویند.

گام آخر

پس از این که مطمئن شدید باطری شما به طور کامل شارژ شده، آن را از شارژر جدا کنید یا آن را برای ذخیره سازی طولانی مدت، روی یک شارژر قطره ای قرار دهید. برای نصب مجدد باطری، شارژر را خاموش کنید و سپس سیم های برق را جدا کنید. باطری را به جایگاه خود در ماشین برگردانید و کابل های برق را دوباره متصل کنید. مطمئن شوید که قطب مثبت باطری به کابل های مثبت و قطب منفی باطری به کابل منفی متصل شده. اگر قصد استفاده از باطری را برای چندین هفته ندارید، آن را روی حالت شارژ قطره ای قرار دهید و یا هر چند هفته یک بار آن را دوباره شارژ کنید تا از تخلیه طبیعی باطری جلوگیری شود.

 

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,فروش باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل,باطری ماشین,تعویض باتری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 18:31

اقامت ترکیه از طریق کار              

چرا کشور ترکیه برای اقامت کاری ؟

در حال حاضر اقتصاد کشور ترکیه در رتبه 18 جهان قرار دارد. مهاجرت به ترکیه از طریق کار یکی از امن ترین روش های ورود به خاک ترکیه می باشد و در سال های اخیر ایرانی های زیادی جهت کسب اقامت ترکیه، به ترکیه مهاجرت  کرده اند.

درباره کشور ترکیه

کشور ترکیه از لحاظ اقتصاد بسیار پیشرفت داشته است و هم اکنون جز 20 کشور برتر از لحاظ اقتصاد می باشد. اگر چنانچه فردی کشور ترکیه را برای مهاجرت کاری خود برگزیده است، سوالات بسیاری نظیر شرایط کار، شرایط ویزای کار و قوانین کار در ترکیه در ذهن خود دارد. از راه های موجود برای اخذ اقامت کشور ترکیه مهاجرت کاری به ترکیه می باشد. زیرا که پس از اخذ اقامت از طریق کار می توانند برای تابعیت کشور ترکیه نیز اقدام کنند. از شیوه های دیگر می توان از مهاجرت به شیوه سرمایه گذاری و مهاجرت به شیوه تحصیلات ذکر کرد.

همانطور که گفتیم کشور ترکیه پلی میان آسیا و اروپا بوده و بسیار توریست پذیر و کوهستانی می باشد. پاینخت کشور ترکیه شهر زیبا آنکارا می باشد و از دیگر شهرهای معروف ترکیه می توان به استانبول، آنتالیا و ازمیر اشاره کرد. این کشور حدود 78 میلیون نفر جمعیت دارد که اکثر آنها دارای دین اسلام هستند. واحد پول در اینجا لیره می باشد. به علت بزرگی این کشور، ما شاهد آب و هوای متفاوتی از جمله مدیترانه ای و معتدل هستیم. این کشور دارای مرز مشترک با کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، همچنین بلغارستان، عراق و روسیه می باشد.

مجوز کار Periodical/Definite در ترکیه

این مجوز کاری معمولا به صورت 1 ساله به متقاضیان خارجی ارائه می شود اما برخی از متقاضیان و کارکنان خارجی در صورت داشتن شرایط لازم می توانند اقدام به کسب ویزای کاری 3 ساله کنند. در واقع تمدید ویزای کاری بستگی به تعداد سال هایی دارد که برای آن قرارداد منعقد شده است و به طور معمول 1 ساله یا کم تر است.

مجوز کار Indefinite در ترکیه

این مجوز کاری به متقاضیانی ارائه می شود که حداقل 8 سال به صورت قانونی و بی وقفه در کشور ترکیه زندگی کرده اند و در این مدت حداقل 6 سال مشغول به کار بوده اند. یکی از نکات مهم که باید ذکر شود این است که کسب این مجوز نیاز به داشتن شرایط دیگری غیر از شرایط ذکر شده نمی باشد. با این حال، متقاضیان و افراد خارجی می بایست جهت کسب این مجوز یک گواهی تایید شده توسط پلیس کشور ترکیه ارائه دهند.

مجوز کار Independent در ترکیه

این مجوز کاری به متقاضیان و کارکنانی ارائه می شود که حداقل 5 سال به صورت قانونی و بی وقفه در کشور ترکیه زندگی کرده اند و لازم به ذکر است که برای کسب این مجوز متقاضیان می بایست در نخستین گام گواهی درخواست برای مجوز کار مستقل در کشور ترکیه ارائه دهند. این گواهی به مدت 3 سال اعتبار خواهد داشت و متقاضیان و کارکنان می توانند با داشتن شرایط مورد نیاز، اقدام به تمدید این گواهی کنند.

مدارکی که متقاضیان کار با تخصص‌های خاص باید ارائه کنند:

معدل آخرین مدرک تحصیلی. (برای متقاضیانی که تحصیلات عالیه خود را خارج از ترکیه انجام داده اند)

در صورت لزوم، یک نسخه از مدرک فارغ التحصیلی برای وزارت خانه ترجمه و صحت مدارک تحصیلی یا مدرک فارغ التحصیلی تأیید شود.

ارائه نسخه‌های قرارداد کاری برای شرکت‌های گردشگری (به زبان ترکی و زبان اصلی)، به همراه یک توصیه نامه به زبان ترکی.

دریافت گواهینامه مهارت برای خارجیانی که می‌خواهند در بخش خدمات آموزشی، تحت مجوز وزارت آموزش و پرورش ترکیه مشغول به کار شوند از همان وزارتخانه مربوطه.

تمامی مدارکی که در بالا به آنها اشاره شد، باید توسط متقاضیان اسکن و در زمان ثبت درخواست به صورت آنلاین ارسال شوند.

 

با ارائه مدارک فوق می‌توان از وزارت کار و امنیت اجتماعی ترکیه اجازه کار دریافت و سپس برای دریافت اقامت ترکیه اقدام کرد.

مدارک لازم جهت دریافت اقامت ترکیه:

چهار قطعه عکس بیومتریک (احراز هویت-پاسپورتی) تمام رخ – رنگی – 4×3

اصل گذرنامه

کپی صفحات گذرنامه شامل: صفحه حاوی عکس متقاضی، صفحه‌ای که مهر آخرین ورودی در آن درج شده است، صفحه‌ای که نشانگر اعتبار و تاریخ انقضای گذرنامه است.

اصل و کپی اجازه کار صادر شده توسط وزارت کار و امنیت اجتماعی ترکیه.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : اقامت ترکیه,خرید ملک در ترکیه,دیوار ترکیه, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 251 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 17:10

خرید ملک در ترکیه با بیت کوین

دنیای ارز های دیجیتال و تکنولوژی این روزها یکی از داغ ترین موارد مورد توجه علاقمندان به سرمایه گذاری است. خرید ملک در ترکیه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی در ترکیه، سرویس جدیدی است که از طریق شرکت سان اند سندز برای سهولت نقل و انتقالات مالی، در اختیار علاقمندان به خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه ارئه داده شده است.

شرکت املاک و مستغلات آنتالیا هومز (Antalya Homes) ترکیه اعلام کرد که اکنون مشتریان این شرکت می توانند هزینه مربوط به املاک موجود در فهرست ارائه شده روی پلتفرم این شرکت را با بیتکوین (BTC) پرداخت نمایند.

آنتالیا هومز روی پانزدهم ژوئن (26 خرداد) طی بیانیه ای ادعا نمود که از زمانی که از بیتکوین برای پرداخت های خود در ترکیه استفاده می کند، بالاترین نرخ فروش املاک و مستغلات در ترکیه را به ثبت رسانده است.

طبق اظهارات این شرکت، همه گیری ویروس کرونا صنعت املاک و مستغلات را وادار به نوآوری کرده است. به بیان دقیق تر، آنتالیا هومز با ارائه تورهای مجازی خانگی و پشتیبانی از بیتکوین در وب سایت خود، نسبت به شرایط ایجادشده واکنش نشان داده است. رئیس شرکت بایرام تکچه توضیح داد:

وی گفت: “برای فروش ویلایی در آنتالیا، تصاویری از خانه را با کمک یک پهپاد ضبط کردیم و همراه با خریدار به صورت آنلاین از آن مکان دیدن نمودیم. سپس در یک جلسه آنلاین، خریدار و فروشنده را روبروی هم قرار دادیم و مذاکرات نهایی انجام گرفت. آنتالیا هومز پرداخت های مربوط به واسطه گری خود را با بیتکوین انجام داد. این فروش، به ارزش1.25 میلیون دلار، از بالاترین ارزش فروش ملک در ترکیه برخوردار است که تاکنون با بیت کوین انجام شده است. “

در وب سایت Antalya Homes، بخش اختصاصی “پرداخت با بیت کوین” را مشاهده می کنید که در آن اشاره شده است که این شرکت از پرداخت های XRP ، Bitcoin Cash (BCH) ، Litecoin (LTC) ، Bitcoin Gold (BTG) ، Tether (USDT) ، Stellar (XLM) و اتر (ETH) نیز پشتیبانی می کند.

 

 

مزایای خرید ملک در ترکیه با بیت کوین

تبادل مستقیم و بدون واسطه

تراکنش‌های بیت کوین مستقیما میان دریافت‌ کننده و فرستنده صورت می‌گیرد

و در این میان خبری از شخص ثالث یا واسطه نیست؛بنابراین کارمزدی به واسطه‌ها پرداخت نمی‌شود.

تراکنش‌ های بین‌ المللی

بیت کوین راحت‌ترین روش برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی است، مخصوصا اگر مبلغ تراکنش بالا باشد؛

چرا که کارمزد اضافی برای پرداخت مبالغ مختلف به دریافت‌ کننده، پرداخت نمی‌شود.

با بیت کوین می‌توان بیش از یک میلیون دلار پول را با کارمزد مناسبی منتقل کرد.

بیت کوین را نمی‌ توان مسدود کرد

هیچ نهاد یا دولتی توانایی جلوگیری از کار بیت کوین (به خودی خود) را ندارد.

از آنجایی که بیت کوین نسبت به سیاست نفوذ ناپذیر است،

دولت‌ها و مقامات حکومتی نیز نمی‌توانند دارایی‌هایی را که به شکل بیت کوین درآمده ضبط یا مسدود کنند.

با 10 بیت کوین در ترکیه صاحب خانه شوید !

به گزارش بیت کوین نیوز از سال 2018 تاکنون بسیاری از وب سایت های خرید ملک در ترکیه به دلیل بحرانی که برای واحد پولی این کشور به وجود آمد، پرداخت با بیت کوین، اتریوم و ریپل را قبول می کنند

از آنجایی که ملک در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپا ارزان تر است، این موضوع باعث خرید حدود ۴۰ هزار ملک توسط افراد غیر ترک در این کشور شده است

در این گزارش ارزش یک خانه در ترکیه چیزی حدود 43 هزار دلار برآورد شده که میتوان با حدود 10 بیت کوین (با ارزش حال حاضر) آن را خریداری کرد

ترکیه تنها مقصد خرید ملک در دنیا نبوده و در طی ماه گذشته خانه ای در تگزاس آمریکا با بیت کوین فروخته شد

در لندن هم از هفته گذشته خانه ای را به قیمت حداقل ۵۰۰ بیت کوین برای فروش گذاشتند

در دوبی و کانادا نیز آپارتمان هایی با دریافت بیت کوین به دست صاحبان جدیدشان سپرده شد

همه این موارد نشان دهنده حذف پولهای فیزیکی رایج و البته واسطه ها و دلال ها از روند معاملات ملکی است.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : اقامت ترکیه,خرید ملک در ترکیه,دیوار ترکیه, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 260 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 18:38

باطری ماشین چند ولت است؟

باتری خودرو یک عنصر ضروری در هر نوع  ماشین با هر نوع سوخت می باشد، هر باتری با توجه به مشخصات فنی آن از جمله ظرفیت، ولتاژ اسمی، توان و شدت جریان استارت سرد، می توان فقط برای یک نوع خودروی خاص مناسب باشد.

باتری ماشین دقیقا چگونه کار میکند؟

باتری ماشین ولتاژ برق لازم برای تامین انرژی تمام قطعات الکتریکی موجود در وسیله نقلیه شما را تامین می کند. در موقع خاموش بودن موتور و در حالت استارت زدن تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز در خودرو به عهده باتری می باشد که در این حالت باتری تخلیه (دشارژ) می شود.

ولتاژ مناسب برای شارژ باتری ماشین چقدر است و شارژ آن چه ولتاژی لازم دارد؟

ولتاژ باطری ماشین 12 ولت است که می تواند با بیش از این ولتاژ شارز شود. برای اینکه باطری خودرو شارژ شود، حداقل به 12.9 ولت نیاز دارد، اما در این ولتاژ میزان شارژ آن بسیار کند است و تا وقتی که به طور کامل شارژ نشود، می توانید آن را با ولتاژ بالا و با خیال راحت شارژ کنید. بنابراین ولتاژ های متناوب و ولتاژ شارژ های باطری ماشین می توانند با اطمینان بیش از 15 ولت فراتر روندد، تا زمانی که باتری مورد بررسی قرار گیرد تا مطمئن شوید که شارژ آن زیاد نیست.

سیستم های برق خودروهای معمولی دارای ولتاژ اسمی خامی هستند که معمولا ضریب ثابتی از ۱۲ ولت می باشند و به همین دلیل تقریبا تمام باتریهای خودرویی موجود در بازار دارای همین ولتاژ نامی هستند. اغلب خودروهای سواری دارای ولتاژ نامی ۱۲ ولت می باشند. خودروهای باری و سنگین دارای ولتاژهای نامی بالاتر از ۱۲ ولت می باشند ولی ولتاژ آنها به گونه ای است که مضرب صحیحی از ۱۲ می باشند به عنوان مثال واتاژ اسمی مورد نیاز آنها ۲۴ ( دو برابر ۱۲ ) ، ۳۶ ( سه بربر ۱۲ ) و … می باشد. در این گونه خودرو به جای یک باتری اغلب از ۲ یا ۳ باتری ۱۲ ولت برای تامین ولتاژ مورد نیاز استفاده می کنند. به همین دلیل در بازار معمول فعلی فقط باتری ۱۲ ولت خودرویی یافت می شود.

در طراحی های جدید خودروها که بحث آن از اوایل قرن ۲۱ میلادی آغاز شده و تحقیقات فراوانی نیز در این زمینه صورت گرفته است مربوط به استفاده از باتریهای ۳۶ ولت هیبرید و ۴۲ ولت هیبرید و تغییر در سیستم برق خودروها می باشد . مقالات تحقیقی چاپ شده در زمینه باتری های این خودروها نشان می دهد که این سیستم برق خودرو کارایی بسیار بهتری از سیستم های معمولی دارد . در این باتریهای هیبریدی ، سیستم باتری شامل یک باتری معمولی با ولتاژ ۳۶ یا ۴۲ ولت و یک ابر خازنی اشت که مجموعه این دو به عنوان باتری خودرو استفاده می شود ، حضور یک ابر خازن کارآیی و عمر باتری را افزلیش داده و توانایی تولید جریان در این سیستم افزایش می یابد.

۱ – ظرفیت اسمی باتری

ظرفیت باتری یک پارامتر یسیار مهم و اساسی در انتخاب باتری می باشد. اولین قدم در انتخاب باتری، آشنایی با اطلاعات اولیه سیستم برق خودر و است که اغلب توسط شرکتهای خودروساز به صورت یک کتابجه به همراه خودرو ارائه می کنند. در اطلاعلت فنی سیستم برق خودرو، اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری مورد نیاز ارائه می شود. در انتخاب باتری باید ظرفیت باتری در حد مطلوب باشد. همیشه یک استارت خوب استارتی است که توسط یک باتری با عملکرد و ظرفیت مناسب در یک بازه زمانی کمتر از ۲ ثانیه اجرا می شود.

۲ – شدت جریان استارت سرد

این پارامتر یک ویژگی فنی باتری است که یک معیار بسیار خوب برای انتخاب باتری به ویژه برای فصول سرد سال است.

هر چه مقدار در یک ظرفیت اسمی خاص بالاتر باشد، توانایی باتری برای استارت در دماهای پایین بیشتر خواهد بود. یکی از مشکلات اغلب باتری ها ، ضعف آن ها در آب و هوای سرد است. این مشکل را هر مصرف کننده خودرو در یک صبح سرد زمستان به خوبی احساس می کند. باتری در آب و هوای گرم ضعف خود را نشان نمی دهد ولی با کاهش دمای محیط، عدم توانایی باتری آشکار می شود.

در دستورالعمل استاندارد ملی ایران شماره ۷۱ برای باتریهای سرب – اسید خودرو، این پارامتر به صورت زیر تعریف شده است.

حداکثر جریانی که یک باتری ۱۲ ولتی می تواند در دمای ۱۸- درجه سانتیگراد در مدت ۱۰ ثانیه تولید کند با این شرایط که ولتاژ آن در طی این مدت از ۵/۷ ولت کمتر نشود . مقدار شدت جریان استارت سرد هر باتری به دو عامل ظرفیت اسمی و مقاومت درونی باتری بستگی دارد. هر چه ظرفیت باتری بالاتر باشد. مقدار شدت جریان استارت سرد آن نیز افزایش می یابد. هرچه مقاومت درونی باتری بالاتر باشد مقدار کاهش می یابد. زیاد بودن مقاومت درونی باتری یک عیب اساسی باتری است که به فرآیند تولید و ساخت باتری ارتباط دارد.

هر باتری باید حداقل جریانی معادل سه برابر ظرفیت اسمی خود بتواند در دمای۱۸- درجه سانتیگراد تولید کند. به عنوان مثال یک باتری A.h 60 باید حداقل شدت جریان استارت سرد A180 را تامین کند.

۳ – آب بندی باتری ها

باتریهای خودرو از لحاظ آب بندی دارای دو نوع کلی هستند. نوع معمولی باتری ها که به باتری های منفذ دار معروف هستند دارای دریچه هایی بر روی درب باتری جهت افزایش الکترولیت وگاهی یک منفذ کناری برای خروج اسید اضافی می باشند. اگر باتری منفذ دار دارای دریچه کناری نباشد باید یر روی درب های دریچه های مخصوص افزایش اسید، دارای منافذ ریزی باشد تا گازهای اضافی داخل باتری بتواند از آن خارج شود.

این نوع باتری ها تا قبل از مصرف بدون اسید و خشک خستند و هنگام مصرف باید تا حد نشان داده شده بر روی بدنه با اسید سولفوریک ۳۷% ( GR/CM3 28/1 ) پر شوند. بعد از ریختن الکترولیت باتری باید حدود یک ساعت به باتری فرصت داده شود تا الکترولیت بتواند به درون مواد فعال آندی ، کاتد و درون جداکننده های آن (Seprator) نفوذ کند بعد از این مدت می توان باتری را بر روی خودرو نصب کرد.

نوع دوم باتریهای خودرو ، باتری های آب بندی شده هستند که به آنها ( Free MF Sealed Maintenance ) و گاهی به غلط به آنها باتری خشک گفته می شود. در اصل این باتری ها خشک نیستند و فقط بدنه و درب آنها آب بندی شده و اسید مورد نیاز توسط سازنده در طی تولید اضافه می شودو مصرف کننده لازم نیست به آنها اسید اضافه کند. در این باتریها، در طول مصرف نیز ،‌ نیازی به مراقبت و اضافه کردن اسید وجود ندارد.

در انتخاب باتری های منفذدار باید توجه بیشتری شود، چون پدیده ریزش و نشت الکتروایت اسیدی در آنها بیشتر مشاهده می شود.

این باتریها نباید هنگامی که با زاویه ۵۵ درجه نسبت به حالت قائم با سرعت کج می شود ، دچار ریزش و نشت الکترولیت شوند. این کار را می توان به سادگی بعد از اضافه کردن اسید به این نوع از باتریها انجام داد و بعد از اطمینان از عدم نشت، می توان آن ها را بر روی خودرو نصب کرد.

۴ – ابعاد بیرونی باتری

هنگام ساخت با توجه به ظرفیت برق خودرو، یک جای مشخصی برای باتری در نظر گرفته می شود . بنابراین ابعاد بیرونی باتری نیز باید متناسب با جای در نظر گرفته در خودرو باشد . این مساله در خودروهای مدل بالا حائز اهمیت بیشتری است چون نشیمنگاه باتری محدود بوده و فضای اضافی در آنها وجود ندارد و باتری نمی تواند ابعاد بزرگتری داشته باشد.

۵ – ترمینالهای باتری

هر باتری خودرو دارای دو ترمینال خروجی + و – است که از طریق آنها باتری به سیستم برق خودرو متصل می شود. در نگاه اول این ترمینالها که از جنس آلیاژ سرب می باشد باید شکل مناسب داشته و سطح آنها کاملا صاف و هموار بوده و هیچگونه منفذ و ناصافی نداشته باشد.

در هنگام خرید باتریهایی از نوع آب بندی شده (Sealed) علاوه بر مطلب فوق ، باید به رنگ این ترمینالها نیز توجه شود. در این نوع باتری ها به دلیل حضور الکترولیت اسید سولفوریک در مدت انبار سازی ، اگر فرمولاسیون آلیاژ این ترمینالها و نحوه جادهی آنها در روی درب باتری صحیح نباشد ، سولفات سرب سفید رنگی در روی آنها ظاهر خواهد شد که به اصطلاح ترمینالها سولفاته می شوند. استفاده از این باتری ها یا ترمینالهای سولفاته شده، باعث خوردگی شدید در سیم های اتصال (سرباتری) خودرو می شود که این خوردگی از طریق نشت بسیار آرام و نامحسوس الکترولیت از طریق سیم ها ممکن است از سر باتری نیز فراتر رود. علاوه بر خوردگی باتریهایی که دچار مشکل سولفاته شدن ترمینالها هستند، معمولا در طول مصرف دچار سولفاته شدن شبکه های درونی باتری نیز می شوند که این پدیده ها باعث کاهش طول عمر و کارایی باتری می شود . مساله سولفاته شدن ترمینالها در باتریهای منفذ دار معمولی در هنگام خرید مشاهده نمی شود، چون این باتریها در طول مدت انبارسازی فاقد الکترولیت هستند در غیاب الکترولیت سولفات شدن اتفاق نمی افتد و پدیده سولفاته شدن این باتری ها فقط در طول مصرف می تواند مشاهده شود.

۶- بدنه باتری

علاوه بر ابعاد مناسب ، بدنه باتری باید دارای شکل مناسب و جایگاه های مناسب برای نصب روی خودرو باشد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع بهترین باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو پورشه کاین کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 18:32

منظور از خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات سپاهان باتری است.

مدت زمان گارانتی محصولات سپاهان باتری به شرح زیر می باشد:

گارانتی اولیه : به مدت زمانی که فاکتور نماینده برای یک باتری در سیستم تعریف می گردد.

مهلت فعال سازی : مدت زمانی که از فاکتور نماینده جهت فعال سازی باتری در سیستم تعریف می گردد.

گارانتی تکمیلی : مدت زمانی است که بعد از فعال سازی مطابق مدت زمان مکشخص شده در سیستم به گارانتی اولیه اضافه می گردد.

گارانتی نهایی : گارانتی اولیه، گارانتی تکمیلی

فرجه فعال سازی مشتری : چنانچه سریال باتری در این مدت فعال سازی گردد، تاریخ پایان گارانتی از زمان فاکتور نماینده محاسبه می شود و xروز به تاریخ پایان گارانتی اضافه می گردد.

مثال : باتری 55 اوربیتال در استان تهران، تاریخ فاکتور مشتری :01/02/99

اگر در تاریخ 5/3/99 باتری فعال سازی شود ( در فرجه فعالسازی مشتری: 120 روز )، تاریخ پایان گارانتی 29/05/1400 می باشد.

شما می توانید جهت اطلاع از چگونگی فعال سازی گارانتی سپاهان باتری به باتری کار مراجعه کنید.

نمایندگان خدمات پس از فروش سپاهان در تهران

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو هیوندا آزرا کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 253 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 17:13

منظور از خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات سپاهان باتری است.

مدت زمان گارانتی محصولات سپاهان باتری به شرح زیر می باشد:

گارانتی اولیه : به مدت زمانی که فاکتور نماینده برای یک باتری در سیستم تعریف می گردد.

مهلت فعال سازی : مدت زمانی که از فاکتور نماینده جهت فعال سازی باتری در سیستم تعریف می گردد.

گارانتی تکمیلی : مدت زمانی است که بعد از فعال سازی مطابق مدت زمان مکشخص شده در سیستم به گارانتی اولیه اضافه می گردد.

گارانتی نهایی : گارانتی اولیه، گارانتی تکمیلی

فرجه فعال سازی مشتری : چنانچه سریال باتری در این مدت فعال سازی گردد، تاریخ پایان گارانتی از زمان فاکتور نماینده محاسبه می شود و xروز به تاریخ پایان گارانتی اضافه می گردد.

مثال : باتری 55 اوربیتال در استان تهران، تاریخ فاکتور مشتری :01/02/99

اگر در تاریخ 5/3/99 باتری فعال سازی شود ( در فرجه فعالسازی مشتری: 120 روز )، تاریخ پایان گارانتی 29/05/1400 می باشد.

شما می توانید جهت اطلاع از چگونگی فعال سازی گارانتی سپاهان باتری به باتری کار مراجعه کنید.

نمایندگان خدمات پس از فروش سپاهان در تهران

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو هیوندا آزرا کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 243 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 17:13

باطری ماشین هیوندا I10

در این مقاله از سری مقالات باتری کار به سراغ یکی از محبوب ترین شاسی بلند های بازار کشور رفته ایم و قصد داریم شما مخاطبین گرامی را با باطری ماشین هیوندا I10 آشنا کنیم. اگر قصد خرید باتری ماشین این شاسی بلند قدرتمند را دارید با ما همراه باشید.

باتری فابریک هیوندا I10 باتری های 50 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی،اوربیتال وان پرمیوم ) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 50 است.

هیوندای ای 10 کوچک ترین شرکت هیوندای است که اولین نسل آن در سال  2007 به تولید رسید. در سال 2011 نسل اول این خودرو تحت یک فیس لیفت قرار گرفت که تا حدودی چرهره زیباتری را برای این هاچبک کوچک به همراه داشت. نسل دوم هیوندای i10 که در سال 2013 جایگزین نمونه اولیه شد، اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت 2013 به معرض نمایش در آمد. پس از استقبال فراوان مشتریان ایرانی از محصولات متنوع شرکت هیوندای، در تابستان سال 1395 کرمان موتور طی قراردادی با هیوندای موفق شد، مجوز مونتاژ هیوندای ای 10 را در کنار مونتاژ سایر محصولات این کمپانی کره ای اخذ نماید. اولین نمونه های مونتاژی کرمان موتورز، از اوایل سال 1396 در اختیار خریداران قرار گرفت و از آن زمان تا کنون همچنان مونتاژ این خودرو در سایت تولیدی کرمان موتور واقع در ارگ بم ادامه دارد.

مدل 2017 هیوندای i10 همانند نسخه های قبلی خود با دو پیشرانه ی بنزینی عرضه می شود که یکی از آن ها 3 سیلندر با حجم 1 لیتر و دیگری نیز 4 سیلندر با حجم 1.25 لیتر است. با توجه به اخبار منتشر شده و نسخه ای که در نمایشگاه خودروی کرمان به نمایش گذاشته شد، خوشبختانه قرار است مدل 4 سیلندر i10 توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ شود. این پیشرانه در بازار جهانی با دو گیربکس 5 سرعته ی دستی و 4 سرعته ی اتوماتیک عرضه می شود و ب نظر می رسد که هیوندای i10 کرمان موتور به گیربکس اتوماتیک مجهز خواهد شد.

قیمت باطری ماشین  هیوندای i10 به چند عامل بستگی دارد.

  • کشور سازنده باتری ماشین
  • شرکت سازنده باتری
  • نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  • ظرفیت آمپراژ
  • تاریخ اعتبار گارانتی
  • تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار پیشنهاد میکند سری به مقاله باتری و درجه بندی آن بزنید زیرا در آن مقاله کاملا توضیح داده شده است که شما برای اینکه آمپر خودرو خود را پیدا و تشخیص بدهید باید چه کار بکنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو هیوندای i10 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 228 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 17:04

باطری ماشین هیوندا I10

در این مقاله از سری مقالات باتری کار به سراغ یکی از محبوب ترین شاسی بلند های بازار کشور رفته ایم و قصد داریم شما مخاطبین گرامی را با باطری ماشین هیوندا I10 آشنا کنیم. اگر قصد خرید باتری ماشین این شاسی بلند قدرتمند را دارید با ما همراه باشید.

باتری فابریک هیوندا I10 باتری های 50 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی،اوربیتال وان پرمیوم ) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 50 است.

هیوندای ای 10 کوچک ترین شرکت هیوندای است که اولین نسل آن در سال  2007 به تولید رسید. در سال 2011 نسل اول این خودرو تحت یک فیس لیفت قرار گرفت که تا حدودی چرهره زیباتری را برای این هاچبک کوچک به همراه داشت. نسل دوم هیوندای i10 که در سال 2013 جایگزین نمونه اولیه شد، اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت 2013 به معرض نمایش در آمد. پس از استقبال فراوان مشتریان ایرانی از محصولات متنوع شرکت هیوندای، در تابستان سال 1395 کرمان موتور طی قراردادی با هیوندای موفق شد، مجوز مونتاژ هیوندای ای 10 را در کنار مونتاژ سایر محصولات این کمپانی کره ای اخذ نماید. اولین نمونه های مونتاژی کرمان موتورز، از اوایل سال 1396 در اختیار خریداران قرار گرفت و از آن زمان تا کنون همچنان مونتاژ این خودرو در سایت تولیدی کرمان موتور واقع در ارگ بم ادامه دارد.

مدل 2017 هیوندای i10 همانند نسخه های قبلی خود با دو پیشرانه ی بنزینی عرضه می شود که یکی از آن ها 3 سیلندر با حجم 1 لیتر و دیگری نیز 4 سیلندر با حجم 1.25 لیتر است. با توجه به اخبار منتشر شده و نسخه ای که در نمایشگاه خودروی کرمان به نمایش گذاشته شد، خوشبختانه قرار است مدل 4 سیلندر i10 توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ شود. این پیشرانه در بازار جهانی با دو گیربکس 5 سرعته ی دستی و 4 سرعته ی اتوماتیک عرضه می شود و ب نظر می رسد که هیوندای i10 کرمان موتور به گیربکس اتوماتیک مجهز خواهد شد.

قیمت باطری ماشین  هیوندای i10 به چند عامل بستگی دارد.

  • کشور سازنده باتری ماشین
  • شرکت سازنده باتری
  • نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  • ظرفیت آمپراژ
  • تاریخ اعتبار گارانتی
  • تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار پیشنهاد میکند سری به مقاله باتری و درجه بندی آن بزنید زیرا در آن مقاله کاملا توضیح داده شده است که شما برای اینکه آمپر خودرو خود را پیدا و تشخیص بدهید باید چه کار بکنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو هیوندای i10 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 285 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 17:04

باطری ماشین هیوندا I10

در این مقاله از سری مقالات باتری کار به سراغ یکی از محبوب ترین شاسی بلند های بازار کشور رفته ایم و قصد داریم شما مخاطبین گرامی را با باطری ماشین هیوندا I10 آشنا کنیم. اگر قصد خرید باتری ماشین این شاسی بلند قدرتمند را دارید با ما همراه باشید.

باتری فابریک هیوندا I10 باتری های 50 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی،اوربیتال وان پرمیوم ) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 50 است.

هیوندای ای 10 کوچک ترین شرکت هیوندای است که اولین نسل آن در سال  2007 به تولید رسید. در سال 2011 نسل اول این خودرو تحت یک فیس لیفت قرار گرفت که تا حدودی چرهره زیباتری را برای این هاچبک کوچک به همراه داشت. نسل دوم هیوندای i10 که در سال 2013 جایگزین نمونه اولیه شد، اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت 2013 به معرض نمایش در آمد. پس از استقبال فراوان مشتریان ایرانی از محصولات متنوع شرکت هیوندای، در تابستان سال 1395 کرمان موتور طی قراردادی با هیوندای موفق شد، مجوز مونتاژ هیوندای ای 10 را در کنار مونتاژ سایر محصولات این کمپانی کره ای اخذ نماید. اولین نمونه های مونتاژی کرمان موتورز، از اوایل سال 1396 در اختیار خریداران قرار گرفت و از آن زمان تا کنون همچنان مونتاژ این خودرو در سایت تولیدی کرمان موتور واقع در ارگ بم ادامه دارد.

مدل 2017 هیوندای i10 همانند نسخه های قبلی خود با دو پیشرانه ی بنزینی عرضه می شود که یکی از آن ها 3 سیلندر با حجم 1 لیتر و دیگری نیز 4 سیلندر با حجم 1.25 لیتر است. با توجه به اخبار منتشر شده و نسخه ای که در نمایشگاه خودروی کرمان به نمایش گذاشته شد، خوشبختانه قرار است مدل 4 سیلندر i10 توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ شود. این پیشرانه در بازار جهانی با دو گیربکس 5 سرعته ی دستی و 4 سرعته ی اتوماتیک عرضه می شود و ب نظر می رسد که هیوندای i10 کرمان موتور به گیربکس اتوماتیک مجهز خواهد شد.

قیمت باطری ماشین  هیوندای i10 به چند عامل بستگی دارد.

  • کشور سازنده باتری ماشین
  • شرکت سازنده باتری
  • نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  • ظرفیت آمپراژ
  • تاریخ اعتبار گارانتی
  • تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار پیشنهاد میکند سری به مقاله باتری و درجه بندی آن بزنید زیرا در آن مقاله کاملا توضیح داده شده است که شما برای اینکه آمپر خودرو خود را پیدا و تشخیص بدهید باید چه کار بکنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو هیوندای i10 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 176 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 17:04

باطری ماشین هیوندا I10

در این مقاله از سری مقالات باتری کار به سراغ یکی از محبوب ترین شاسی بلند های بازار کشور رفته ایم و قصد داریم شما مخاطبین گرامی را با باطری ماشین هیوندا I10 آشنا کنیم. اگر قصد خرید باتری ماشین این شاسی بلند قدرتمند را دارید با ما همراه باشید.

باتری فابریک هیوندا I10 باتری های 50 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی،اوربیتال وان پرمیوم ) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 50 است.

هیوندای ای 10 کوچک ترین شرکت هیوندای است که اولین نسل آن در سال  2007 به تولید رسید. در سال 2011 نسل اول این خودرو تحت یک فیس لیفت قرار گرفت که تا حدودی چرهره زیباتری را برای این هاچبک کوچک به همراه داشت. نسل دوم هیوندای i10 که در سال 2013 جایگزین نمونه اولیه شد، اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت 2013 به معرض نمایش در آمد. پس از استقبال فراوان مشتریان ایرانی از محصولات متنوع شرکت هیوندای، در تابستان سال 1395 کرمان موتور طی قراردادی با هیوندای موفق شد، مجوز مونتاژ هیوندای ای 10 را در کنار مونتاژ سایر محصولات این کمپانی کره ای اخذ نماید. اولین نمونه های مونتاژی کرمان موتورز، از اوایل سال 1396 در اختیار خریداران قرار گرفت و از آن زمان تا کنون همچنان مونتاژ این خودرو در سایت تولیدی کرمان موتور واقع در ارگ بم ادامه دارد.

مدل 2017 هیوندای i10 همانند نسخه های قبلی خود با دو پیشرانه ی بنزینی عرضه می شود که یکی از آن ها 3 سیلندر با حجم 1 لیتر و دیگری نیز 4 سیلندر با حجم 1.25 لیتر است. با توجه به اخبار منتشر شده و نسخه ای که در نمایشگاه خودروی کرمان به نمایش گذاشته شد، خوشبختانه قرار است مدل 4 سیلندر i10 توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ شود. این پیشرانه در بازار جهانی با دو گیربکس 5 سرعته ی دستی و 4 سرعته ی اتوماتیک عرضه می شود و ب نظر می رسد که هیوندای i10 کرمان موتور به گیربکس اتوماتیک مجهز خواهد شد.

قیمت باطری ماشین  هیوندای i10 به چند عامل بستگی دارد.

  • کشور سازنده باتری ماشین
  • شرکت سازنده باتری
  • نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  • ظرفیت آمپراژ
  • تاریخ اعتبار گارانتی
  • تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار پیشنهاد میکند سری به مقاله باتری و درجه بندی آن بزنید زیرا در آن مقاله کاملا توضیح داده شده است که شما برای اینکه آمپر خودرو خود را پیدا و تشخیص بدهید باید چه کار بکنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو هیوندای i10 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 157 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 17:04

شرکت توسعه منابع انرژِی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که ده ها سال  در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند.

این شرکت با برخورداری از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر فناوری های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز های کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیر گذار در حوزه باتری می باشد.

صبا باتری با  بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشور های تراز اول اروپایی، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتری ها از 7.5 آمپر ساعت تا ظرفیت 2000 آمپر ساعت و توان تولید 2/5 میلیون دستگاه در سال(باتری های سرب اسیدی) و نیز باتری های سیلد MF ( بدون نیاز به سرویس و نگه داری) ویژه نسل جدید خودرو ها با ظرفیت تولید 1/5 میلیون دستگاه در سال را دارد.

استاندارد محصولات صبا باتری

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد  معتبر EN50342+A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) طی سالیان متوالی برای انواع باتری های خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد .

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 18:12

گارانتی باتری سپاهان

تمام باتری هایی که در شرکت سپاهان باطری به مشتریان محترم پخش و عرضه می گردد شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و در صورت تمایل همکاران ما در محل حاضر شده و خدمات تعویض باتری ماشین و نصب باتری را برای شما به صورت رایگان انجام خواهند داد.

برای استعلام و فعال سازی سازی گارانتی باتری محصولات سپاهان باطری (گارانتی باطری اوربیتال وان سیلور ، باتری سوزوکی، باتری اوربیتال وان پریموم) به روش های زیر اقدام کنید:

  1. ارتباط با سامانه تلفن گویا با شماره :031-37607460
  2. مراجعه به سایت سپاهان باطری و وارد کردن اطلاعات در قسمت فعال سازی گارانتی محصولات
  3. تماس با کارشناسان واحد صدای مشتری به شماره 021-35062 و ارائه اطلاعات مورد نیاز و فعال سازی گارانتی سپاهان باتری
  4. استفاده از سرویس پیام کوتاه به شماره 20003739 شماره پلاک خودرو * 211 (از چپ به راست)

باتری کار بزرگترین فروشگاه فروش باطری ماشین آماده ارائه بهترین باطری ماشین به شما عزیزان می باشد. ما را در باتری کار دنبال کنید.

باتری کار پیشنهاد میکند سری به مقاله باتری و درجه بندی آن بزنید زیرا در آن مقاله کاملا توضیح داده شده است که شما برای اینکه آمپر خودرو خود را پیدا و تشخیص بدهید باید چه کار بکنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه قیمت باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو پورشه کیمن کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 17:44

شرکت توسعه منابع انرژِی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که ده ها سال  در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند.

این شرکت با برخورداری از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر فناوری های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز های کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیر گذار در حوزه باتری می باشد.

صبا باتری با  بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشور های تراز اول اروپایی، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتری ها از 7.5 آمپر ساعت تا ظرفیت 2000 آمپر ساعت و توان تولید 2/5 میلیون دستگاه در سال(باتری های سرب اسیدی) و نیز باتری های سیلد MF ( بدون نیاز به سرویس و نگه داری) ویژه نسل جدید خودرو ها با ظرفیت تولید 1/5 میلیون دستگاه در سال را دارد.

استاندارد محصولات صبا باتری

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد  معتبر EN50342+A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) طی سالیان متوالی برای انواع باتری های خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد .

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 16:34

کافه داری در ترکیه

بسیاری از کسانی که از ایران به کشور ترکیه سفر می کنند و قصد اقامت ترکیه را دارند برای راه انداز کسب و کار، به فکر راه اندازی رستوران و کافه هایی با سبک غذا های ایرانی را دارند.

مزایای رستوران و کافه داری در ترکیه

راه اندازی رستوران در این کشور مزایای خود را دارد، افراد ترک رفتن به کافه ها و رستوران ها را امری بسیار عادی می دانند و حتی خیلی از آنها غذای خود را بیرون از خانه میل می کنند و بسیاری از ملاقات های کاری در رستوران ها و کافه ها صورت می گیرد، اگر شما در ترکیه کافه و رستورانی راه اندازی کنید بی شک بدانید که سود بسیار بالایی به شما می رسد.

معایب رستوران و کافه داری در ترکیه

رستوران و کافه ایرانی در ترکیه معایب خود را دارد، اولین عیب آن محبوب نبودن آنهاست یعنی اگر شما این حرفه را راه اندازی کنید به اصطلاح خاک خوری اولیه را دارد ولی پس از آن توقع مشتری های زیادی را نداشته باشید و یا عده ای را که کافه و رستوران شما را به عنوان پاتوق خود انتخاب کنند. علاوه بر این ها کافه و رستوران نیازمند مدیریت ۲۴ ساعته است پس اگر این توانایی را در خود نمی بینید از تاسیس این حرفه صرف نظر کنید.

معرفی  یک کافه در ترکیه

کافه پیر لوتی ، هالیک

یکی از خاص ترین کافی شاپ های استانبول که سعی کنید با همراهی دوستان و بستگانتان حتما سری به آن بزنید و نوشیدنی های آن را تست کنید بالحق و انصاف همین کافه می باشد که توجه داشته باشید که مثل مابقی کافه های استانبول به راحتی و با پای پیاده نمی توانید به این جا بروید چرا که با کلی هیجان باید از تله کابینی که از ایوپ ( Eyup ) از بالای یک قبرستان گذر کرده به این کافه پیر لوتی در بالای تپه برسید بله دقیقا به همین صورت ! در ضمن باید بدانید که هزینه تله کابین 2.10 لیر است که نهایتا آخرین حرکت تله کابین به سمت پایین در ساعت 11 شب بوده پس به حواستان به زمان بندی تان باشد چون بیشتر از آن نمی توانید در این کافه بمانید و همچنین اگر بخواهید در مورد تاریخ بوجود آمدن این کافه بدانید باید گفت که اینجا پاتوق نویسنده و افسر نیروی دریایی فرانسوی ژولین و یا با نام مستعار " پیر لوتی " بوده که به همین خاطر هم کافه به این نام تغییر نام پیدا کرد و سالهاست با این اسم نامیده می شود و از ویژگی های منحصر به فرد این کافه می توان به نمای رو به گلدن هورن شکیب اشاره کرد و همچنین پیشخدمت های کافه با یونیفرم جلیقه های مخملی ، شلوار سالوار و کلاه های سنتی ظاهر شده و موضوعی که باید بدانید ساعت کار این کافه از 8 صبح الی نیمه شب می باشد  .

با دیوار ترکیه سایتی که میتوان به صورت رایگان آگهی گذاشت همراه باشید

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : اقامت ترکیه,خرید ملک در ترکیه,دیوار ترکیه, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 19:00

شرکت توسعه منابع انرژِی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که ده ها سال  در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند.

این شرکت با برخورداری از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر فناوری های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز های کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیر گذار در حوزه باتری می باشد.

صبا باتری با  بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشور های تراز اول اروپایی، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتری ها از 7.5 آمپر ساعت تا ظرفیت 2000 آمپر ساعت و توان تولید 2/5 میلیون دستگاه در سال(باتری های سرب اسیدی) و نیز باتری های سیلد MF ( بدون نیاز به سرویس و نگه داری) ویژه نسل جدید خودرو ها با ظرفیت تولید 1/5 میلیون دستگاه در سال را دارد.

استاندارد محصولات صبا باتری

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد  معتبر EN50342+A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) طی سالیان متوالی برای انواع باتری های خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد .

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو چری آریزو 6  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 18:41

شهر فتیحه در ترکیه

فتیحه شهری است در قلب مدیترانه ترکیه که در استان موغله در محدوده ای از دریای اژه واقع شده است. جمعیت این شهر بر اساس اقامت ترکیه و مردمان خود ترکیه، سرشماری سال 2008 میلادی 68285 نفر و بر اساس برآورده های سال 2009 میلادی 70299 نفر می باشد.

این شهر در کنار آب و هوای بی نظیرش، جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبایی دارد.

فتیحه یک مقصد آرام است که هتل های خوبی دارد و امکانات زیادی برای خوش گذرانی و استراحت دارد. علاوه بر زیبایی طبیعی، گردشگران تحت تاثیر آب و هوای خوب، قیمت های مناسب و مهمان نوازی اهالی قرار میگیرند.

یکی از نکات جالب این شهر محبوبیت آن نزد انگلیسی هاست. تقریبا 7000 انگلیسی به طور دایم در ‏این شهر زندگی میکنند و سالانه 600 هزار انگلیسی از این شهر بازدید میکنند.‏

مناظر شهر فوق العاده است. از دریا شهر پیدا نیست چرا که کاملا در میان جنگل و کوه محصور است. ‏شنهای ساحلی سفید و آب کریستالی دریا از مشخصات این شهر زیبا هستند. به خاطر گرمای طاقت ‏فرسای فتحیه جمعیت شهر به بالای کوه مهاجرت کردند. در سالهای اخیر کوهنوردی به یکی از فعالیت ‏های گردشگران تبدیل شده است. همچنین سافاری با جیپ بسیار محبوب است. جاذبه طبیعی شگفت ‏انگیزی به نام ساحل پاتارا را از دست ندهید. اینجا به دلیل بادهای تند محل خوبی برای موج سواری ‏است.‏

برای رفتن به فتحیه می توان بصورت هوایی و یا زمینی اقدام کرد. نزدیکترین فرودگاه به این منطقه فرودگاه دالامان است که در حدود چهل کیلومتری این شهر واقع شده و پروازهای روزانه به استانبول دارد. همچنین می‌توان از فرودگاه‌های آنتالیا و یا بدروم نیز استفاده کرد و با طی مسافت زمینی به این شهر زیبا رسید. فاصله‌ی شهرهایی که می‌توان از آن‌ها به راحتی به فتحیه رسید به شرح زیر است:

آنتالیا – فتحیه (از مسیر ساحلی):  295 کیلومتر

آنتالیا – فتحیه (از مسیر خشکی و شهری): 222 کیلومتر

بدروم – فتحیه: 270 کیلومتر

کاش – فتحیه: 110 کیلومتر

دالامان – فتحیه: 40 کیلومتر

بهترین زمان برای بازدید:

آب و هوای معمولی مدیترانه ای فتحیه ، زمستان های معتدل و تابستان های گرم باز می کند. با توجه به مایل ها خط ساحلی پر زرق و برق ، مردم محلی منتظر فصل اصلی گردشگری هستند که از ماه مه تا اکتبر شروع می شود و وقتی تعطیلات بسته ساحل شروع به کار می کند. گرم ترین ماه ها ماه ژوئیه ، آگوست و سپتامبر است که دمای هوا می تواند به اواسط دهه 40 برسد ، اما این سواحل زیبا در این ماه ها شلوغ می شوند. فصل بارانی از ژانویه تا فوریه به طول می انجامد ، در حالی که افرادی که از کاوش در جاذبه های تفریحی ، پیاده روی از راه لیکیان لذت می برند ، باید در ماههای آوریل ، ماه مه ، ژوئن ، اکتبر و نوامبر بازدید کنند.

خرید ملک در ترکیه فتیحه

در واقع دلایل زیادی برای خرید ملک در فتحیه ترکیه وجود دارد و تابحال کسی از خرید ملک در این شهر پشیمان نشده است. اما چه چیزی باعث می شود فتحیه منحصر به فرد باشد؟

در مقاله بعدی به این سوالات پایخ خواهیم داد.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : اقامت ترکیه,خرید ملک در ترکیه,دیوار ترکیه, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 247 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 20:37

شرکت توسعه منابع انرژِی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که ده ها سال  در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند.

این شرکت با برخورداری از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر فناوری های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز های کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیر گذار در حوزه باتری می باشد.

صبا باتری با  بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشور های تراز اول اروپایی، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتری ها از 7.5 آمپر ساعت تا ظرفیت 2000 آمپر ساعت و توان تولید 2/5 میلیون دستگاه در سال(باتری های سرب اسیدی) و نیز باتری های سیلد MF ( بدون نیاز به سرویس و نگه داری) ویژه نسل جدید خودرو ها با ظرفیت تولید 1/5 میلیون دستگاه در سال را دارد.

استاندارد محصولات صبا باتری

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد  معتبر EN50342+A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) طی سالیان متوالی برای انواع باتری های خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد .

باتری کار آماده ارائه خدمات پس از فروش خود برای تمامی باتری برند های تولید شد در شرکت صبا باتری می باشد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو چری آریزو 6  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 272 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 19:23

شرکت توسعه منابع انرژِی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که ده ها سال  در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند.

این شرکت با برخورداری از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر فناوری های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز های کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیر گذار در حوزه باتری می باشد.

صبا باتری با  بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشور های تراز اول اروپایی، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتری ها از 7.5 آمپر ساعت تا ظرفیت 2000 آمپر ساعت و توان تولید 2/5 میلیون دستگاه در سال(باتری های سرب اسیدی) و نیز باتری های سیلد MF ( بدون نیاز به سرویس و نگه داری) ویژه نسل جدید خودرو ها با ظرفیت تولید 1/5 میلیون دستگاه در سال را دارد.

استاندارد محصولات صبا باتری

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد  معتبر EN50342+A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) طی سالیان متوالی برای انواع باتری های خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد .

باتری کار آماده ارائه خدمات پس از فروش خود برای تمامی باتری برند های تولید شد در شرکت صبا باتری می باشد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو چری آریزو 6  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 254 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 19:23

شرکت توسعه منابع انرژِی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که ده ها سال  در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند.

این شرکت با برخورداری از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر فناوری های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز های کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیر گذار در حوزه باتری می باشد.

صبا باتری با  بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشور های تراز اول اروپایی، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتری ها از 7.5 آمپر ساعت تا ظرفیت 2000 آمپر ساعت و توان تولید 2/5 میلیون دستگاه در سال(باتری های سرب اسیدی) و نیز باتری های سیلد MF ( بدون نیاز به سرویس و نگه داری) ویژه نسل جدید خودرو ها با ظرفیت تولید 1/5 میلیون دستگاه در سال را دارد.

استاندارد محصولات صبا باتری

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد  معتبر EN50342+A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) طی سالیان متوالی برای انواع باتری های خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد .

باتری کار آماده ارائه خدمات پس از فروش خود برای تمامی باتری برند های تولید شد در شرکت صبا باتری می باشد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو چری آریزو 6  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 137 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 19:23

شرکت توسعه منابع انرژِی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که ده ها سال  در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند.

این شرکت با برخورداری از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر فناوری های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز های کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیر گذار در حوزه باتری می باشد.

صبا باتری با  بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشور های تراز اول اروپایی، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتری ها از 7.5 آمپر ساعت تا ظرفیت 2000 آمپر ساعت و توان تولید 2/5 میلیون دستگاه در سال(باتری های سرب اسیدی) و نیز باتری های سیلد MF ( بدون نیاز به سرویس و نگه داری) ویژه نسل جدید خودرو ها با ظرفیت تولید 1/5 میلیون دستگاه در سال را دارد.

استاندارد محصولات صبا باتری

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد  معتبر EN50342+A و دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS) طی سالیان متوالی برای انواع باتری های خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد .

باتری کار آماده ارائه خدمات پس از فروش خود برای تمامی باتری برند های تولید شد در شرکت صبا باتری می باشد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو چری آریزو 6  کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری صبا,فروش باطری ماشین,سپاهان باتری,قیمت باطری ماشین,باتری رنو مگان,فروش باطری ماشین,باتری پراید, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 158 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 19:23